söndag 4 januari 2009

Nu har jag flyttat!

Igår kom jag till min nya husse och matte som bor i ett stort hus med mycket space att busa på! Hela vägen till det nya hemmet klagade jag länge och väl över att sitta i den där buren, men väl framme och utsläppt klev jag rakt på matskålen. Tog några tuggor färdkost innan jag gav mig vidare ut för att forska rätt på resten av smarrigheterna.



Efter några minuter dök min rumskamrat upp, stora fluffiga Tarzan!! Jaaa, han var stor men väldigt lekfull. Lilla jag blev ju rädd, vad väntade han sig? Han är ju dubbelt så stor och har tassar som ett lejon! Tack och lov har han en pingla runt halsen så jag vet vart han befinner sig i huset!!



Mina päron lovade att höra av sig och berätta hur det går, fram tills dess så får ni ha det bra.

Tass från Nisse .. ( den andre )

Inga kommentarer: