torsdag 21 maj 2009

Ribersborgsdagarna, 21-24 Maj!

Vår första dag på Ribersborg och solen blev vår bästa vän, den gav oss en bra start! Den spred värme och gjorde dagen till en underbar dag! Många passerade vårt tält, tittade lite och ställde en del frågor. Men flest reagerade på vår skylt, den talar om hur verkligheten ser ut och det var många som blev chockade ...


Platsen där vårt tält var placerat var relativt bra planerat, vi hade en underbar utsikt över Agility tävlingarna!!Vilka hundar, de gav mig både skratt och en släng av förvåning.. vad de kan!

"... jag kan, jag kan.. titta, jag KAN"...
Bakom oss höll hästarna till, de som tävlade i vem som hade bäst vagn och utrustning. Vackra och ståtliga stod de i solen och njöt av det goda som serverades.


... så vacker!!



Det blev inte så mycket sålt idag, men vi spred mycket information till de som gick förbi. När dagen var slut flyttade vi tältet så vi nu står på ett bättre ställe, tävlingarna kan vi se ändå när vi tar oss en liten bensträckare.



... Rädda Kattens yngsta volontär ...


... Alma njuter av solen ...

Kom gärna ner och besök oss, vi har både kattleksaker och bäddar man kan köpa till sina egna djur eller som present till vännens katt! Eller bara kom ner och prata, skulle vara härlig med fler kattmänniskor på plats!


... en liten del av det som säljs...


Hoppas vi ses på Ribersborg!



2 kommentarer:

Alma sa...

jag ser inte ut som om jag njuter på denna bilden gumman. hiihh. hoppas det går bättre resten av dagarna. kram

Cecilia sa...

Bra jobbat alla ni som var där dessa dagar!!