lördag 8 november 2008

Behövs fler stödhem!

Tidigt i morse vaknade jag och kunde inte somna om utan låg och tänkte på hur vi ska få in nya stödhem. Stödhemmet jag räknat med hade dessvärre fått resa utomlands så henne kunde jag inte använda just nu. Vad gör man?

Vi har en katt som tyvärr måste omplaceras pga att de ej går ihop med andra katter, så detta måste vi fixa snabbt. I tankarna går jag igenom alla fd stödhem och skickar meddelande till en del av dem, snälla svara! Under tiden som jag väntade på svar var jag ute och gick med en väninna, och med mig ut tog jag med mig papper och tejp. Här ska lappas!! Japp, nu har jag lappat stan med stödhemslappar, och jag håller tummarna på att det är många som ringer!
Väl hemma fick jag samtalet, det ordnade sig för denna katten tack vare ett fd stödhem!! Så glad jag blev.


Men tyvärr var lyckan inte lång, nytt problem dök upp.. en kattsamlare ringde och erkände att hon hade det svårt just nu. Så jag och Madde ska dit och kolla, se vad det är för katter och hur vi ska kunna hjälpa henne bäst!
Nu är denna dagen är slut och imorgon ska jag göra hembesök hos ett stödhem, ska bli kul!
Tills vi hörs igen så får ni ha det så bra!
Tass och go'natt!

Inga kommentarer: