tisdag 11 november 2008

Rädda Katten har egna julkort detta året!

Köp våra julkort och skicka till nära och kära!


Julkort 1 med kattungen Flisan SLUTSÅLD
Julkort 2 med Sotis och Sessan SLUTSÅLD

Vår webmaster har gjort otroligt fina julkort åt föreningen som vi säljer till förmån för katterna. Denna gången kommer pengarna gå till katterna i kolonin som jag nämnt tidigare i min blogg.

Många nya har tillkommit efter att gästerna har flyttat hem, de gick från husdjur till sommarkatter på en kväll. Tills föreningen kan agera så vill vi stödja dem genom mat och medicin i den mån vi kan.

Stöd oss gärna, köp julkorten via oss istället så bidrar det med pengar och annat som kommer väl till hands för kolonikatterna.

Våra julkort kostar:

4 julkort för 20 kr (+porto 5 kr)
10 julkort för 45 kr (+porto 10 kr)
20 julkort för 85 kr (+porto 20 kr)
30 julkort för 130 kr (+porto 20 kr)

Julkorten beställes via vår webmaster:webmaster@raddakatten.se

Tack på förhand!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart får ni det! Bra om den sprids.
Lägger till er bland nomineringarna för Årets kattblogg! /Tass

Anonym sa...

Jag har beställt, helt klart. Jag vill så gärna hjälpa om jag kan..